Warunki świadczenia usług Trendhim
Warunki ogólne
Ta witryna jest zarządzana przez Trendhim ApS. Używane tu formy “my”, “nam”, “nasze” nawiązują do osób pracujących w Trendhim ApS. Dostęp do i korzystanie z tej witryny oraz produktów i usług dostępnych przez nią (określanych zbiorczo jako “Usługi”) podlegają następującym warunkom. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na wszystkie Warunki świadczenia usług, które od czasu do czasu mogą ulegać zmianom.
Kupujesz jako osoba prywatna na naszej witrynie internetowej. Niestety nie możemy obecnie oferować zakupów firmowych za pośrednictwem naszej witryny. Oznacza to, że nie jesteśmy w stanie zmienić faktury, dodać numeru VAT do faktury ani zaoferować zwrotu podatku VAT na naszych fakturach.
Tożsamość podmiotowa spółki
Trendhim ApS
Egeskovvej 12
8700 Horsens
Dania
Numer telefonu: 22 153 14 54
E-mail: info@trendhim.pl
Numer rejestracyjny firmy: 32261930
Numer VAT: DK32261930
Warunki sprzedaży - Towary i usługi
Składając zamówienie na witrynie trendhim.pl, wyrażasz zgodę na następujące warunki.
Aby złożyć zamówienie, musisz mieć ukończone 18 lat i posiadać akceptowaną przez nas prawidłową metodę płatności. W przypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności lub uzyskania niezadowalających informacji kredytowych o kliencie po przyjęciu zamówienia, będziemy uprawnieni do anulowania potwierdzonego zamówienia i zwolnieni z jakiejkolwiek odpowiedzialności.
Składając zamówienie na naszej witrynie, oświadczasz, że wszystkie podane nam dane są prawdziwe i dokładne, jesteś autoryzowanym użytkownikiem metody płatności użytej do złożenia zamówienia oraz masz wystarczające środki na pokrycie kosztów towarów.
Niektóre towary sprzedawane za pośrednictwem naszej witryny internetowej mogą nie być odpowiednie dla dzieci poniżej 18. roku życia, dlatego należy zachować szczególną ostrożność przy zakupie towarów w charakterze prezentów dla osób poniżej 18. roku życia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania. Ten e-mail będzie jedynie potwierdzeniem i nie będzie stanowić akceptacji twojego zamówienia. Umowa między nami na zakup towarów nie zostanie zawarta, dopóki twoja płatność nie zostanie przez nas zatwierdzona i nie obciążymy wybranej przez ciebie metody płatności.
Ceny i dostępność
W stosownych przypadkach ceny zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów wysyłki.
Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie informacje, szczegóły, opisy, dostępność i ceny wyświetlane na tej witrynie były dokładne, mogą wystąpić błędy. Jeśli wykryjemy błąd, poinformujemy cię o tym jak najszybciej i znajdziemy rozwiązanie. Jeśli otrzymaliśmy już twoją płatność, ale konieczne jest przetworzenie ci zwrotu, zostanie on zrealizowany zgodnie z użytą metodą płatności.
Płatność
Po otrzymaniu twojego zamówienia przeprowadzamy standardową kontrolę przedautoryzacyjną metody płatności, aby upewnić się, że posiadasz wystarczające środki na realizację transakcji. Towar nie zostanie wysłany, dopóki kontrola wstępna nie zostanie zakończona.
Twoja karta zostanie obciążona po wysłaniu zamówienia. Jeśli płacisz kartą debetową, płatność zostanie zarezerwowana na twoim koncie zgodnie z warunkami twojej karty, do momentu, gdy przechwycimy lub odrzucimy płatność.
Trendhim akceptuje następujące metody płatności: Dostępne metody płatności
W Trendhim twoja płatność jest bezpieczna i całkowicie szyfrowana przez SSL, dzięki czemu możesz czuć się całkowicie bezpiecznie podczas swojej transakcji.
Dostawa
Wszystkie produkty wysyłane są w bezpiecznych opakowaniach. Wybierasz metodę wysyłki podczas składania zamówienia. Opłaty za wysyłkę zależą od rozmiaru i wagi Twojego zamówienia oraz warunków dostawy. Dostępne metody wysyłki są wyświetlane podczas realizacji zamówienia. Wszelkie uszkodzenia produktu podczas transportu zostaną przez nas pokryte, a w razie potrzeby wyślemy bezpłatnie produkt zastępczy. Czas wysyłki może się różnić w zależności od dostępności. Wszelkie gwarancje lub oświadczenia dotyczące terminów dostawy mogą być przedmiotem nieprzewidzianych opóźnień, za które nie ponosimy odpowiedzialności.
Jeśli paczka nie zostanie odebrana z punktu odbioru, zastrzegamy sobie prawo do potraktowania tego jako zwrot i obciążenia opłatą za obsługę zwrotu.
Polityka zwrotów
Chcemy, abyś był w 100% zadowolony z zakupu, dlatego możesz zwrócić swoje przedmioty w ciągu 365 dni od daty dostawy. Jedynym wymogiem jest, aby przedmiot nie był używany, a całe opakowanie było nienaruszone. Jeśli warunek ten nie jest spełniony, może to skutkować obniżeniem wartości przedmiotu, za co ponosisz odpowiedzialność. Wszystkie zwroty podlegają opłacie manipulacyjnej za zwrot. Jeśli zwrócisz całe zamówienie, otrzymasz zwrot pieniędzy za zakup i koszt standardowej wysyłki, pomniejszony o opłatę za obsługę zwrotu. Jeśli zwrócisz tylko część przedmiotów z zamówienia, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.
Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy zwrotów przedmiotów spersonalizowanych.
Aby zwrócić przedmiot, proszę skorzystać z naszego formularza zwrotów online i postępować zgodnie z podanymi instrukcjami. Masz także możliwość zwrócenia swoich produktów w celu otrzymania zwrotu środków na własny koszt, w dowolny preferowany sposób, korzystając ze standardowego formularza zwrotu na końcu tej strony z Warunkami Usługi.
Prawo do odstąpienia (anulowanie)
Masz ustawowe prawo do anulowania i zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, z dowolnego powodu i bez uzasadnienia. Jeżeli termin upływa w święto państwowe, sobotę, dzień konstytucyjny, wigilię lub sylwestra, termin ten przedłuża się na następny dzień roboczy.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy Nie ma prawa odstąpienia od zakupu towarów wykonanych zgodnie z twoimi specyfikacjami lub posiadających wyraźny osobisty charakter, takich jak przedmioty grawerowane. Możesz utracić prawo do odstąpienia od umowy, jeśli złamiesz pieczęć lub opakowanie do produktów do pielęgnacji brody i skóry.
Jak anulować zakup Możesz anulować zakup i poinformować nas, że chcesz go zwrócić, dając nam jasny komunikat z informacją o chęci anulowania. Możesz wysłać list lub wiadomość e-mail, w której poinformujesz nas o chęci anulowania zakupu, do Trendhim ApS, Egeskovvej 12, 8700 Horsens, Dania, telefon 22 153 14 54, info@trendhim.pl Nie możesz anulować, odmawiając otrzymania zamówienia, bez powiadomienia nas o tym, że chcesz je anulować. Możesz również skorzystać ze standardowego formularza zwrotu, który jest podany na końcu Warunków korzystania z usługi, ale nie jest to obowiązkowe.
Jeśli produkt jest wadliwy Jeśli znajdziesz wadę w produkcie, skontaktuj się z nami w rozsądnym czasie, abyśmy mogli znaleźć dla ciebie szybkie i dobre rozwiązanie. Zalecamy jak najszybszy kontakt, szczególnie jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu. Jeśli skontaktujesz się w ciągu 2 miesięcy, zawsze będzie to postrzegane jako rozsądny okres.
Reklamacje
Prowadzimy procedurę rozpatrywania reklamacji, która posłuży nam do rozstrzygnięcia sporów, gdy tylko się pojawią: prosimy o informację, jeśli masz jakiekolwiek reklamacje lub komentarze. Jeśli Twoja reklamacja nie zostanie rozwiązana, możesz skorzystać z platformy Internetowego Rozstrzygania Sporów Komisji Unii Europejskiej tutaj.
Możesz skierować się po dalszą pomoc do poniższych instytucji:
- W Polsce możesz otrzymać bezpłatne informacje, porady dla konsumentów:
Pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220, 22 290 89 16 prowadzonej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów
Możesz równiez skierować swoją reklamację do:
Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Warszawie ul. Sienkiewicza 3 Warszawa, 00-015 http://wiih.org.pl/ Adres e-mail: ih_warszawa@wiih.org.pl Telefon: 22 826 18 30
Linkowanie do tej witryny
Możesz zamieścić link do naszej witryny, pod warunkiem, że zrobisz to w sposób uczciwy i zgodny z prawem oraz nie zaszkodzi naszej reputacji. Nie możesz utworzyć linku w taki sposób, aby sugerować jakąkolwiek formę powiązania, zgody lub zatwierdzenia z naszej strony, jeśli takowe nie istnieje.
Nie możesz tworzyć linków z żadnej witryny, która nie jest Twoją własnością.
Tej witryny nie wolno umieszczać w żadnej innej witrynie. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania zgody na link bez powiadomienia.
Zrzeczenie się
Jeśli naruszysz te warunki i nie podejmiemy żadnych działań, nadal będziemy mogli korzystać z naszych praw i środków zaradczych w każdej innej sytuacji, w której naruszysz te warunki.
Dostępność
Dostęp do tej witryny jest dozwolony na czas określony, a my zastrzegamy sobie prawo do wycofania lub zmiany Usług bez powiadomienia. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli z jakiegokolwiek powodu ta witryna jest niedostępna w dowolnym momencie lub na dowolny okres. Od czasu do czasu możemy ograniczyć dostęp do niektórych części lub całej tej witryny.
Niniejsza witryna zawiera również linki do innych witryn, które nie są obsługiwane przez Trendhim ApS ("Powiązane witryny"). Trendhim ApS nie ma kontroli nad Powiązanymi witrynami oraz nie ponosi odpowiedzialności za nie ani za jakiekolwiek straty lub szkody, które mogą wyniknąć z korzystania z nich. Korzystanie z Powiązanych witryn podlega warunkom użytkowania i usługom zawartym w każdej takiej witrynie.
Zrzeczenie się odpowiedzialności
Materiały prezentowane na tej witrynie są dostarczane bez żadnych gwarancji, warunków ani poręczeń co do ich dokładności. O ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej, w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo Trendhim ApS i jego dostawcy, dostawcy treści i reklamodawcy niniejszym wyraźnie wyłączają wszelkie warunki, gwarancje i inne poręczenia, które mogłyby być w inny sposób implikowane przez ustawę, prawo zwyczajowe lub prawo słuszności; nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, w tym, ale bez ograniczeń, jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, specjalne, wtórne, karne lub przypadkowe szkody, lub utratę użytkowania, zysków, danych lub innych wartości niematerialne, szkód na dobrej woli lub reputacji, lub koszty zamawiania towarów i usług zastępczych, wynikające lub związane z używaniem, niemożnością korzystania, działaniem lub niepowodzeniami niniejszej witryny lub Powiązanych witryn i wszelkich zamieszczonych na nich materiałów, niezależnie od tego, czy szkody takie były możliwe do przewidzenia lub powstały w wyniku umowy, czynu niedozwolonego, sprawiedliwości, restytucji, przez ustawę, prawo powszechne lub inne. Nie ma to wpływu na odpowiedzialność firmy Trendhim ApS za śmierć lub obrażenia ciała wynikające z jej zaniedbania, ani za nieuczciwe wprowadzenie w błąd, wprowadzenie w błąd co do podstawowej sprawy lub jakiejkolwiek innej odpowiedzialności, której nie można wyłączyć lub ograniczyć na mocy obowiązującego prawa.
Narzędzia opcjonalne
Możemy zapewnić ci dostęp do narzędzi stron trzecich, których nie monitorujemy, nad którymi nie mamy żadnej kontroli ani danych wejściowych. Przykładowo, ale nie wyłącznie, usługi śledzenia Twojej przesyłki.
Przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że zapewniamy dostęp do takich narzędzi "takimi jakie są" i "jak są dostępne" bez żadnych gwarancji, oświadczeń lub warunków jakiegokolwiek rodzaju i bez żadnego poparcia. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności wynikającej z używania przez Ciebie opcjonalnych narzędzi innych firm.
Każde użycie opcjonalnych narzędzi oferowanych za pośrednictwem witryny odbywa się wyłącznie na Twoje własne ryzyko i dyskrecję. Powinieneś się upewnić, że znasz i akceptujesz warunki, na jakich dostarczane są narzędzia przez odpowiedniego(-ich) dostawcę(-ów) zewnętrznych.
W przyszłości możemy również oferować nowe usługi i/lub funkcje za pośrednictwem witryny (w tym wydawanie nowych narzędzi i zasobów). Takie nowe funkcje i/lub usługi również podlegają niniejszym Warunkom świadczenia usług.
Prawo rządowe
Niniejsze Warunki świadczenia usług oraz wszelkie oddzielne umowy, na mocy których świadczymy ci Usługi, podlegają przepisom prawa Danii i są interpretowane zgodnie z nimi.
Standardowy formularz zwrotu
"Do: Trendhim ApS Egeskovvej 12 8700 Horsens Dania DK32261930
Ja / My niniejszym deklaruję/-my, że chcę/chcemy skorzystać z prawa odstąpienia od umowy mojego/naszego zakupu poniższych towarów zamówionych xx/xx-xxxx i otrzymanych xx/xx-xxxx: (Prosimy o podanie nazw produktów) Pozdrawiam/-my, (Imię i nazwisko klienta, adres, numer zamówienia, podpis, data) “
Pytania dotyczące Warunków usługi należy przesyłać do nas pocztą elektroniczną.mail.