Black Week | Do 30% zniżki na wszystko

Black Week | Do 30% zniżki na wszystko

365-dniowa polityka zwrotów - bez zadawania pytań!
Dostawa 16 zł - Bezpłatna ponad 220 zł-
Kontakt z nami

Każdy ma historię

Chcemy pomóc każdemu mężczyźnie w odpowiedzeniu jego.

Wizja

Męskie akcesoria nie są do ubrań na specjalne okazje. Nie są również zarezerwowane dla konkretnej grupy mężczyzn. Nie chodzi o sztuczki lub wyglądanie dobrze za wszelką cenę. Chodzi o opowiadanie swojej historii i wyrażanie tego, co czyni cię wyjątkowym. Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć, są mniejsze rzeczy, które nosisz – akcesoria.

Trendhim projektuje jakościowe akcesoria dla mężczyzn, które są modne i przystępne cenowo. Posiadamy obecnie w naszym portfolio 13 marek i corocznie wydajemy nowe kolekcje ciągle powiększającego się arsenału produktów, aby pomóc ci otrzymać jak najwięcej od swojego zamówienia.

Nasze wartości

Chcesz pracować w Trendhim?

Poznaj nasze oferty pracy i poznaj nas lepiej czytając nasz Atlas.

1 Każdy ma historię2 Historia trendhim2.1 20072.2 2008 - 20142.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Historia Trendhim

Czy miałeś kiedykolwiek jeden z tych dni? Dzień, w którym bawisz się przyciskiem drzemki, a wybór pomiędzy snem jest coraz trudniejszy? Tak, my też mieliśmy.

To wybory, których dokonujemy, określają naszą historię.

Nie możemy pomóc ci zdecydować, jak długo możesz spać, ale pomożemy ci opowiedzieć twoją historię, oferując produkty, które nie są dostępne nigdzie indziej. Zaprojektowane w Danii i umieszczone pod 13 wyjątkowymi markami własnymi, nasze produkty mają coś innego do powiedzenia.

Który wybierzesz?

Jaką opowiesz historię?

Przeczytaj, jak powstał Trendhim, od kołyski do teraz, najlepiej jak to pamiętamy.

2007

Wszystkie dobre historie zaczynają się od początku... Ale nie o 4 rano.

Trendhim został założony pod koniec 2007 roku przez Sebastiana i mnie (Mikkela). Mieliśmy tylko 18 lat i kończyliśmy ostatnią klasę szkoły średniej. Byliśmy młodzi, pełni energii i rozpierała nas żądza założenia własnego biznesu… byliśmy jednocześnie na tyle naiwni, aby to zrobić.

Wymyśliliśmy 2 pomysły – dostawę pieczywa do domu w weekendy oraz sklep internetowy z akcesoriami i biżuterią dla mężczyzn.

Mówi się, że przedsiębiorca powinien zrobić wszystko, co w jego mocy, żeby jego biznes odniósł sukces, prawda? Cóż, bardzo chcielibyśmy móc się z tym zgodzić, jednak szybko doszliśmy do wniosku, że całe to wstawanie o 4 rano, żeby dostarczyć bułki... to dla nas zbyt ciężki kawałek chleba.

I tak to się stało! Poranne pieczywo szybko odeszło w zapomnienie, a z popiołów wizji wstawania bladym świtem narodził się… Trendhim.

2008 - 2014

Idź na całość albo wracaj do domu

Zainwestowaliśmy w firmę wszystko – nie tylko pieniądze, ale także czas, relacje i życie towarzyskie. 16-godzinne dni, 7 dni w tygodniu przez 2 lata. Żadnych wakacji ani świąt. To była definicja harówki.

Przeprowadziliśmy się ze wspólnego mieszkania do domu wystarczająco dużego, aby pomieścić nas i firmę. Mniej niż rok później musieliśmy przenieść Trendhim do prawdziwego magazynu.

Oto jak strona Trendhim wyglądała w latach 2008/2009. Nie krępuj się, można się śmiać.

Pod koniec 2009 roku Trendhim był wystarczająco dochodowy, aby wypłacać nam pełnoetatowe wynagrodzenie. Do tego czasu zajmowaliśmy się rozwożeniem gazet i wiązaniem kwiatów, aby móc sobie pozwolić na jedzenie. Potrzeba dużo pasji, aby pracować na pół etatu i być w stanie wykonywać pełnoetatową pracę.

W 2012 roku zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, aby zacząć projektować nasze własne produkty. Narodziła się nasza pierwsza własna marka o nazwie Lucleon.

Pod koniec 2014 roku Trendhim rósł stabilnie i zdrowo, więc naturalnie rozszerzyliśmy działalność na Norwegię, Szwecję, Finlandię i Holandię.

I... zaczęliśmy zatrudniać osoby do pakowania zamówień. To był sukces!

2015

Wspaniałe doświadczenie

Do zespołu dołączyli Karina i Kristof, zwiększył się asortyment i okazało się, że nasz magazyn jest tak ciasny, że trzeba chodzić bokiem między towarem, aby skompletować zamówienie.

Wraz z magazynem zmieniającym się w labirynt jednokierunkowych uliczek, zorganizowaliśmy spotkanie zespołowe i podjęliśmy ważną decyzję. Pożegnaliśmy się z naszym ukochanym dotychczasowym domem... i przenieśliśmy się na drugą stronę ulicy.

Nasza piątka – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel i Martin. Kristof niestety nie załapał się na zdjęcie.

Przeprowadziliśmy się do naszej nowej siedziby, w której wystarczyło miejsca na wyścigi gokartów, stoły do ping-ponga oraz prawdziwe myślenie z rozmachem.

Skończyło się także spanie na materacu w salonie.

Ktoś mógłby pomyśleć: „Okej. W tym momencie stali się prawdziwymi profesjonalistami, prawda?”. Cóż, nie do końca.

Jedną z naszych podstawowych wartości jest Hakuna Matata (cóż za piękna fraza). Jest ona bliska sercu każdego członka Trendhim. Dawno temu postanowiliśmy, że nigdy nie będziemy dążyć do profesjonalizmu jako idei samej w sobie.

Zawsze chcemy rozmawiać z naszymi klientami bezpośrednio. Chcemy, aby nasi pracownicy byli częścią rodziny. Chcemy dążyć do perfekcji jako ludzie i jako firma. To coś więcej niż po prostu bycie „profesjonalnymi”.

Każda historia jest inna. Nie jesteśmy facetami, którzy chcą dopasować jakąś foremkę do ciastek. Dlaczego mielibyśmy chcieć tego dla kogoś innego?

2016

Cóż, szybko się to rozwinęło!

Aaaa, 2016.

Zacznijmy od końca lutego, gdy rozszerzyliśmy działalność na 11 nowych krajów i zatrudniliśmy 43 tłumaczy. Otwarcie wielu nowych rynków oznaczało, że wszystkie 3 000 produktów i cała strona musiały zostać przetłumaczone na 8 różnych języków! To nie było łatwe zadanie. Ale co jest zabawnego w prostocie?

Aha, postawiliśmy sobie również za cel zwiększenie przed końcem roku liczby wyjątkowych produktów z 3 000 na 5 000. Ostatecznie mieliśmy tę przestrzeń magazynową, którą musieliśmy wypełnić.

2017 - 2018

Biegnij, gazelo, biegnij

Nawet awaria serwera w Black Friday nie mogła powstrzymać naszej rakiety w listopadzie '18... chociaż poważnie się starała. Na szczęście udało nam się wycisnąć te cytryny i nadal przygotować produkty na czas. Znaleźliśmy się również w krajowych wiadomościach. Sebastian był gwiazdą tego dnia!

Na przełomie 2017/2018 roku otworzyliśmy się na 12 nowych krajów, w tym na Australię, Singapur, Kanadę, Nową Zelandię i USA, zabierając nas na 28 aktywnych rynków. To wiele nowych historii do opowiedzenia.

Patrząc wstecz, przez te lata dużo poświęciliśmy na usprawnienie DNA naszej marki i tożsamości. Staliśmy się dziesiątą najszybciej rozwijającą się firmą w Danii w 2017 roku – „firmą gazelą”.

Nie wiemy, jak to robią prawdziwe gazele... ale dla nas to połączenie wspaniałego zespołu i wiara w wysokiej jakości produkty, dzięki którym się rozwijamy. Cieszymy się również, że w Horsens nie ma żadnych gepardów.

2019

Więcej historii do opowiedzenia

Pamiętasz, że jedną markę własną stworzyliśmy w 2012 roku? Obecnie mamy 13 wyjątkowych marek z ponad 1 600 produktami w naszym portfolio. Skupiamy się na tworzeniu produktów zaprojektowanych w Danii przez nasz własny zespół projektantów i dostępnych tylko przez Trendhim.

Nasz zespół wewnętrznych projektantów szybko się rozrósł, podobnie jak nasza kolekcja. Pamiętasz tę jedną domową markę, którą stworzyliśmy w 2012 roku? Teraz mamy 13 różnych marek domowych z ponad 1 600 produktami dostępnymi tylko w Trendhim.

W otoczeniu 50 pracowitych, troskliwych, odpowiedzialnych i nikczemnie inteligentnych osób, energia w biurze jest namacalna. Doszło do punktu, w którym niemożliwe jest zebranie wszystkich na jednym zdjęciu, więc ciesz się tym gifem z 26 z nas.

Jednak ta liczba nowych produktów i współpracowników przysporzyła nam kłopotów. Nowy magazyn, do którego się wprowadziliśmy w 2015 roku, był już dla nas za mały. Przenieśliśmy się więc do obiektu o powierzchni 3 000 m2, w którym mamy dużo miejsca do rozwoju.

2020

Dobra obsługa = dobry biznes

Skupienie się na obsłudze klienta opłaciło się. Wraz z lockdownem, który przyciągnął więcej kupujących do internetu i większą liczbą osób dzielących się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych, słowo Trendhim rozprzestrzeniło się lotem błyskawicy – większość z nich była zdecydowanie pozytywna.

Poczta pantoflowa dodała paliwa do naszego rozwoju, co pozwoliło nam zatrudnić więcej osób, zaprojektować więcej produktów i zamawiać większe ilości, obniżając ogólne koszty. Wszystko to pomogło nam utrzymać nasze akcesoria w przystępnej cenie, jednocześnie znacznie poprawiając jakość i wybór produktów.

Rok 2020 był do kitu z wielu powodów, ale widzieliśmy w nim szansę na zmianę na lepsze. Zawsze byliśmy świadomi naszej odpowiedzialności za środowisko i społeczeństwo jako całość, ale w tym roku pojawiły się jedne z naszych najbardziej ambitnych modułów zrównoważonych projektów do tej pory.

2021

Dobra, to robi się śmieszne

Magazyn o powierzchni 3 000 m2, do którego wprowadziliśmy się w 2019 roku. Wiesz… ten z „dużą przestrzenią do rozwoju”. Tak, zrobił się za mały. A to nie wszystko: nasz system zarządzania magazynem nie był w stanie obsłużyć liczby zamówień, które otrzymywaliśmy każdego dnia.

Tak więc zebraliśmy wojska i przenieśliśmy cały magazyn – wszystkie ponad 650 000 pojedynczych przedmiotów – w jeden weekend! Mając 5 500 m2 w magazynie o powierzchni 3,3 ha, po prostu zbudujemy więcej miejsca, jeśli będziemy tego potrzebować, bo taka jest teraz sytuacja. A nasz nowy system magazynowy działa jak dobrze naoliwiona maszyna.

Pomimo pandemii i związanych z nią globalnych problemów z dostawami, udało nam się naszkicować, prototypować i iterować naszą drogę do ponad 1 000 ekskluzywnych produktów i powiększyć nasz personel do ponad 100 wspaniałych współpracowników, z których wielu jest przedstawionych poniżej i którzy wyrażają swój entuzjazm.

W tym roku szybko się rozwijaliśmy i strategicznie wykorzystaliśmy ten wzrost. Większa ilość zamówień o większej ilości powoduje, że produkcja jest tańsza, ale zamiast obniżać cenę, podnieśliśmy jakość. Do 2021 roku wprowadziliśmy ulepszenia niektórych z naszych najpopularniejszych produktów i będziemy to robić w najbliższej przyszłości – oprócz dodawania kolejnych fantastycznych nowości do kolekcji każdego tygodnia.

Uczyć się znaczy żyć, a doskonalić się znaczy prosperować.

2022

Skupienie na obsłudze

Naszym najlepiej sprzedającym się zegarkiem jest zawsze Dante. Spójrz na Dante II.

Zainwestowaliśmy w zupełnie nową maszynę do druku UV, aby móc tworzyć niestandardowe dekielki do zegarków. Oznacza to, że teraz możemy tłoczyć tekst w skórze, grawerować laserowo metal i drukować zdjęcia na odwrocie zegarków. Uwielbiamy personalizację.

Nasze nowe biuro musiało mieć atmosferę domową. Nie mogło być wyłącznie wynajętym biurem. Każdy dział miał możliwość udekorowania swojej przestrzeni. Obecnie całe biuro przypomina ulubione miejsce spotkań. Otworzyliśmy również własną siłownię na miejscu! Biurka rowerowe, bieżnie i wewnętrzna siłownia... Nie mamy wymówki, aby nie pozostać w formie.

Gdyby nie to całe ciasto.

2023

Zatem... Wiele... Produktów...

Nie tylko ustanowiliśmy nowy rekord, wprowadzając ponad 2 000 produktów online w tym roku. Dodaliśmy również wiele kategorii do naszego asortymentu. Bokserki i skarpety w różnych kształtach, materiałach i kolorach. Osobna kategoria na pudełka prezentowe oraz cały stos biżuterii do piercingu.

Aby to uczcić, kilku facetów w biurze przekłuło sobie uszy.

Powitaliśmy również nową markę własną w naszej ofercie – Otsu, naszą markę w stylu ulicznym. Od strony operacyjnej zainwestowaliśmy dużo w nowy sorter, który jest w stanie sortować ponad 2 000 paczek na godzinę z dokładnością 99,9%.

I ostatni skromny kamień milowy: osiągnęliśmy średnią ocenę 4,7 na Trustpilot na ponad 28 rynkach, z minimalną oceną 4,5 w każdym.

2024

Ruszamy naprzód z prędkością rakiety

Rozpoczęliśmy rok od zupełnie nowego, zaktualizowanego Atlasu. Atlas to przewodnik po kulturze naszej firmy, komunikacji i markach własnych.

Jesteś zainteresowany pracą w Trendhim? Rzuć okiem tutaj...

Nasz nowy sorter okazał się przydatny podczas naszej walentynkowej kampanii. Dostarczyliśmy 43 114 paczek, a nasze nowe pudełka prezentowe okazały się ogromnym sukcesem!

2025

Ciąg dalszy nastąpi